از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها تله تقلیل‌گرایی و رویکرد شناختی در مطالعه دین راوی عظمت غدیر | علامه امینی به روایت فرزندش تولیت آستان قدس رضوی در آئین دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام‌رضا (ع): مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل‌بیت (ع) است خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم»
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد

  • کد خبر: ۴۱۵۱۶
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد
سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی طی پیامی، هتک حرمت به کتاب آسمانی قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و مراکز مذهبی، علمی و هنری تابعه آن، با صدور پیامی، هتک حرمت به کتاب آسمانی قرآن کریم توسط یکی از هواداران حزب نژادپرست هاردلاین در کشور سوئد که قلب ۶/۱ میلیارد مسلمان را به درد آورد، محکوم کردند.

در بخشی از متن پیام آمده است:بار دیگر اقدام گستاخانه یکی از هواداران حزب نژادپرست هاردلاین در کشور ده‌میلیونی سوئد قلب افزون بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مسلمان را به درد آورد. سوزاندن آشکار نسخه‌ای از مصحف شریف در کشوری که ادعای پیشگامی در آزادی، تحقق دموکراسی و احترام به علم دارد، کاری نابخردانه و حاکی از درماندگی و استیصال است.

کاش این ناچیز مدعی مسیحی بودن، دست‌کم از نماینده روح‌القدس، پاپ فرانسیس شنیده بود که: «اسلام، دین خشونت نیست... این نابرابری اجتماعی و پول‌پرستی است که عامل تروریسم است»؛ تا درمی‌یافت که دست‌به‌کاری زده که دستاوردی جز اظهار حقارت و واماندگی و پلیدی نداشته است.
 
زشتی این کار جاهلانه هنگامی آشکارتر می‌شود که بدانیم قرآن کریم، تنها کتاب آسمانی است که به بیانی آشکار از پیامبران بزرگ الهی، چون ابراهیم، موسی و عیسی علیهم‌السلام یادکرده و اهانت به هر یک از ایشان را اهانت به همه پیامبران شمرده است.

ضمن محکوم کردن و تقبیح هرگونه توهین به ساحت قدسی ادیان الهی، به‌ویژه کتاب آسمانی قرآن کریم از فعالان حقوقی می‌خواهیم با اقدامی جدی و پیگیر، عامل این اقدام شرم‌آور را به سزای کار زشت خود برسانند.
 
 
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->